Naša misija

Misija kompanije Mebel je kreiranje enterijera kroz tri genericke faze: 1) projektovanje 2) proizvodnja i 3) montaža u roku, na takav način da se obezbedi ispunjavanje zahteva različitih kategorija kupaca ( privatni, javni, poslovni objekti) uz poštovanje principa proizvodne efikasnosti. Rezlutat procesa je enterijer koji prati moderan životni stil i odgovara na sve zahteve za atraktivnim i funkcionalnim nameštajem u svakom ambijentu.

Naša vizija

Naša vizija je da postanemo najpouzdaniji partner na tržištu u opremanju enterijera sa posebnim akcentom na hotelske sobe ( i kompletan hotelski enterijer) na takav način da stvoramo najprijatniji mogući ambijent za goste , ujedno obezbeđujući maksimalno zadovoljstvo menadžmenta Hotela.

Dodir sa drvopreradom

Majstorsko svedočanstvo iz stolarskog zanata Milosava Savića formalno označava porodično usmerenje ka stolarskom poslu i ljubav prema drvetu.

1941

Radionica + prvi serijski proizvodi

Njegov sin Milovan Savić je 1961 položio svoj zanatski ispit a porodičnu radionicu zvanično otvara ove godine i uspešno proizvodi drvenu lamperiju . Sin Slavoljub sa zaposlenima takođe počinje sa radom u ovoj radionici proizvodeći drvenu lamperiju i garnišne u većem obimu.

1983

Izgradnja proizvodne hale

Slavoljub počinje sa izgradnjom novog poslovnog prostora sve u cilji proširivanja kapaciteta i obima poslovanja. Novi prostor uslovio je i nabavku novih mašina koje su dobavljane iz Italije.

1991

Prva stolarija

Novi prostor pružao dosta više komfora uz noviju tehnologiju i veći broj zaposlenih samim tim proizvodnju raznovrsnih proizvoda od drveta: prve kompletne stolarije, kuhinja..

1995

Nova hala + sobna vrata

Eksponencijalni rast je uslovimo dodatno proširivanje kapaciteta u vidu izgradnje još jedne hale iste površine. Sobna vrata su smer kojem se Mebel okreće i ostvaruje puno uspeha u plasiranju istih na tržište u godinama koje dolaze

2000te

Nastup na Beogradskom sajmu

Pored sobnih vrata Mebel se oblučuje za dodatno usmerenje, pa tako izlaganjem na Beogradskom sajmu nameštaja sa programom italijanskog stilskog nameštaja ostvaruje zapažen uspeh tokom trogodišnjeg nastupa. Nastup na sajmu Turizma oznacava pocetak proizvodnje hotelskog programa.

2004-2007

Rekordan uspeh

Zahvaljujući odličnom plasmanu sobnih vrata na domaće tržište godina u kojoj je ostvaren veći uspeh. Identičan trend se nastavlja tokom narednih godina uz aktivnu proizvodnju modernih enterijera.

2007

Hotelski program + nove tehnologije

Kao kompanija koja je razvila zavidan asortiman proizvoda od drveta potrebno je definisati usmerenu strategiju u godinama koje dolaze. Politika je jasna: Ulažemo u kvalitet,nabavljamo novu tehnologiju (u 2017 čak tri nove linije), obučavanje novih kadrova.

2015 - sada